Takže... sice už tu vidím nejmíň 2x návod jak hrát za muti, nicméně mi to nedá a napíšu sem svojí představu o správnej rotaci, protože obě dvě verze nezmiňujou Rupture.
Takže - jak by muti měla vypadat, v závorce jsou vždy důvody proč..
1/ Stealth (možnost openeru + overkill = +regen Energy)
2/ Garotte (opener, nahodí bleed efekt - umožňuje nahodit Hunger for Blood [HfB])
3/ HfB (zvýšená dmg - to je asi jasný)
4/ 1 CP - Slice and Dice (zvýšenej Atack Speed)
5/ pokud je na targetu 0 CP - Mutilate
.................................1 CP - Envenom (refreshne SnD na 20 sekund)
6/ Mutilate do 4-5 CP
7/ Rupture
8/ Mutilate do 4-5 CP
9/ Envenom
10/ opakovat kroky 6-9, udržovat HfB
Proč Rupture?
Spoustu lidí hraje muti rogunu rogunu na Envenom Spam. To je celkem špatná volba, s Rupture na targetu se dá natočit mnohem víc - závisí sice na targetu i na Equipu, nicméně Rupture je boostovaná od Warriorů jakožto bleed efekt. A to není všechno - zásadní jsou hlavně bonusy z Tier equipu.
Krom T10 mají všechny sety nějaký bonus pro Rupture
T7.2p = +10% dmg z rupture
T8.4p = +20% dmg z rupture
T9.2p = každej tik rupture na targetu má šanci snížit energy cost příští CP-build ability o 40.
Takže zjednodušeně řečeno, Rupture se vyplatí a to tak že fest.
Pokud bude zájem, nějak naklikám talenty, který na tuhle rotaci používám.