Na PvE palacha tu mam moje talenty :
http://talent.mmo-champion.com/?paladin#ZBgH96y4GpZYS,RS6R3O,12213 Podle me se tyto glyphy hodi nejvice, ikdyz nekdo by radeji pouzival misto "Glyph of Seal of Light" "Glyph of Seal of Wisdom" ... ( rekl bych , ze o 5% vetsi heal ( holy light za 10k +5%) je lepsi jak spell ,ktery stoji o 5% many mene (holy light 1274 - 5% ) ) . Ikdyž je to na vás (4x bonus z T7 setu + Glyph of seal of Wisdom + libramka na redukci many holy lightem a váš Holy light je levnější o 200many , a tak každý 6. cast je dá se říci zdarma
Styl healovaní zavisí na tom, jestli používáte častěji flash of light nebo holy light. Tzn. buďto jste spamer FoL , nebo healujete holy lightem až když je to nutné.
Spamovat FoL můžete neomezeně dlouho a v dungeon heroic nebo 10man raidu se to jistojistě hodí. Ovšem ve chvíli , kdy jakožto bubladin zůstanete jako jediný healer naživu, nemáte šanci na bossovi útočícím jak AOE a tak brutalním single útokem uhealovat raid (např. Sapphiron v Naxx10) .
--> Proto se musíte rozhodnout, jaký způsob healovaní budete používat a podle toho rozhodit glyphy , udělat macra atp... (když jedete pres Holy light je zbytečné používat glyph of Flash of light, kdyžbyste mohli mít glyph of Holy light)
Staty:
INTELLECT každý paladin je závislý na maně , tzn. na intellectu. Intellect je stěžijní záležitost a je nutno ji maxovat co nejvíce.
SPELL POWER Spell power je sice super věc, ale rozhodně se nevyplatí ho zvyšovat pomocí socketů a enchantů. Spell power jen drobně ovlivňuje maximální heal. (při 2000SP je maximalní heal Holy lightem přibližne 16500 , při 2500 SP je maximální heal přibližně 18000. To znamená, že rapidní zvětšení SP o 500 přidá JEN 1500 heal pro max heal- u FOL je to asi o 1000 heal)
CRITICAL Po Intellectu, je critical nejdůležitější. Jeho zvyšování je sice mnohem obtížnější nežli haste,ale skrz critical se vrací mana, čím víc criticalu, tím méně potřebujete healovat a tak vám méně dochazí tak důležitá mana. Critical holy shocku,vám zároveň nahazuje instantní FOL.
HASTE Haste je velmi pěkná část healovaní. Snadno se maxuje a tím velmi zlehčuje healovaní (FoL vytáhnu na 0.867 cast time, HL na 1.53 cast time - bez heroismu ), při bossovi co má velmi rychlé útoky se neuvěřitelně hodí. Na druhou stranu víc healu znamená větší spotřeba many.
MP5 Mana regen se sice opravdu hodí,ale moc věcí nemá takový bonus k mana regenu. Paladin absolutně nepotřebuje spirit a proto ten regen nenamaxuje tolik. Na doplnění many má Divine Plea nebo Seal of wisdom a popřípadě trinkety a druidy s innervačkou
. (plně nabuffovanej s trinketama a supportem vytáhnu maximálně 813 MP5 (Priest ma v základu přes 1k MP5) . Proto není špatné schánět věci s mana regenem, ale určitě se nehodí ho maxovat například místo criticalu. ) Buďto budete 5sec čekat ,abyste měli manu na 2 FOL, nebo si 1x Seknete do mobky s seal of wisdom a dostanete tím stejně many.
Paladin má spoustu boostů - Křídla, divine favor, divine illumation, Lay of Hand atp.. Pokud chcete efektivně healovat MUSÍTE tyto spelly používat - když tank zařve že potřebuje over heal, tak nahodíte křídla, divine illumation a spamujete Holy light. Když boss nahodí malý enrage (Patchwerk na 5%) tak klidně hoďte lay of hand, který na 15 sec zredukuje dmg taken o 15 %
Tohle jsou jen takové ty základní informace, který každý zná a uřčitě mu nepřinesou nějakou zásadní změnu. Ale pokud někdo s holadinem začína, tak by takové to věci měl znát
A kazdemu healerovi doporucuji pouzivat Healbota ( skvely prehled o HP,disease,debuff, rychle healovani atp..)