No tak já nejsem žádnej waří odborník ale tak nějak to na mne zbylo.
Takže armse neznám vůbec, talenty na furyho mám od zmatkoně a na prot od palandela.
S obouma se mi hraje skvěle.
Základ každého wara je rage. Takže se s ním naučte zacházet. Je např. naprd nemít rage když je spuštené hero
.
FURY: * Hit cap – 786.96 s 3/3 precision. - bíla čísla, melle útoky
* Yellow cap – 163.95 s 3/3 precision. -abiility/spelly
* Expertise cap – 215 - proti dodge a parry
Moje zkušenosti
Gear:
Armor penetrace je pro vás číslo 1. , číslo 2 pak critical.
Rage je počítán z Dmg co uděláte takže se velice vyplatí investovat do Armor Penetrace (ArP). Navíc každý boss má 10600 Armoru takže se vyplatí investovat každému mellečku do ArP ale pro furyho to platí dvojnásob kvůli rage. Pokud narazíte napláťáka do kterýho nedáte obstojnou melle prdu kvůli amrmoru nebudete mít rage
.
Jako druhý valte streght a crit,AP jen když není zbytí.
Enchant do zbraně doporučuju accuracy 25hit + 25crit - obojí je pro rage, a do main Berserking
Tady je nějaká rotace co jsem našel na netu.
Tak po vyzkoušení rotace, jí můžu jen potvrdit. Whirlwind > Bloodthirst > Bloodthirst a znovu, pokud procne bloodsurge tak Slam, Heroic strike použít jen pokud máte nad 50rage. Proti více targetů používám cleave.
Ability Recklessness a Deat Wish - používám spolu- zásadně ne na začátku boje s bossem, hrozí utrhnutí bosse (spíš jistota). Nejlépe nechat na hero od shamana, kombinovat s zapnutím trinketu nebo po procnutí trinketu(nebo jiných) či vypití potionu na haste. Nechat si ho případně na 30% Hp bosse(dostanete abilitu exucute) , zvažte podle maximalky hp bosse, 100k hp warlock rozstřílí během jednoho vašeho global CD a dáte si execute jen jednou, nebo vůbec než si veškerej boost zapnete
. Mějte full rage když spínáte boost
.
A jak hrát a neumírat, uvědomujte si system útoků wara, přijít do začátku boje a použít veškerej rage vám přinese jen smrt, okamžitě přeagrujete, během 3 útoků nasekáte aoe okolo 50000(do 4 mobů najednou), 3 z nich okamžitě přeberete tankovi a pravděpodobně umřete
. Furak má výbušné dps a je kolikrát lepší s výbuchem počkat.
Když už naberu aggro neutíkám pryč od tanka, radši jen popojdu malinko, popotáhnu moba aby tank viděl co jsem mu utrhl a hlavně! okamžitě měním target nebo přestávám utočit.
Tankspot.com šikovný web se spousto informací o warovi
PROTECTDefense Cap: 540 Defense Skill
Hit Cap: 295.1 Hit Rating
Expertise Dodge Reduction Cap: 213.1 Expertise Rating
Expertise Parry Reduction Cap: ~409.9 Expertise Rating
Důležitou věci pro tanka je všeobecná znalost, musite znát dungy, moby, bosse, i jednotlivý chary které máte v partě.
Odhadnout co parta zvládne a jakým zpusobem budete instanci procházet, jinými slovy vše je na vás. Pokud tedy chcete bejt dobrej tank
.
Všeobecně:
Nejdříve musíte dosáhnout def capu a stát se criticky nezasáhnutelnými.
Pak už se možnosti war ruzní, někteří mohou valit na dodge a parry, jiní například na staminu, někteří nechávají vše na def ratinku.
I když jste tank a dávat dmg není vaše úloha, musíte ale naopak dávat mnoho dmg a to do všech cílu kteří jsou v boji. Z DMG co asekáte děláte threat, kdo má na dané mobce/bossovi threatu nejvíc má aggro. Takže sekat je všechny najednou enbo vám je nabere heal, z jeho healů se threat rozpočítává do všech mobek v souboji. Tj zhruba : v souboji s 4 mobkama dostanete heal za 10K, healer si tím nadělal threatu na každé mobce 2K. ten poměr není přesný!, jen orientační!
Jak to dělám já:
Takže snažím se neustále využívat charge, než tam doletíte máte global CD fuč a rage z Charge takže ihned Thuderclap (v tu chvíli už máte na všech dost threatu aby vám je heal nesebral ihned), po thunderclapu během GCD se otočím, případně couvnu, zkrátka se připravím na shockwave a hhed jak mám rage je včechny před sebou stunnu (je fakt důležité se naučit s shockwave zacházet, je to mocnej spell ale vyžaduje trochu skill) (shockwave nepoužívám na bosse). Potom je říznu 2x cleavem a hned zas thudreclap, a klapu furt jak můžu když je víc cílů jak 2. Vyjímka je moment kdy vím že se mi líhnou addi v combatu, ti se uhned aggrují na heal , pokud je sh priest s embramcí okmažitě jdou na něj. A vy musíte mít rage a volné CD na thuderclap jinak máte problém.
Do jednoho cíle nebo bosse jedu hned po charge>clap >shield bash > devastate, počet stacků z devastate v nějakém slabém poměru násobí threat na cíly , takže udržuju 5 stacků. Když mi procne talent Sword and Board z devastate použiju Shield slam, pokud procne revenge dávám revenge. Přednost má Shied Slam pokud je cíl jen jeden.