Galaxy Rangers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Gildovní fórum
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Warrior CL Werth

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
Werth

Werth


Poèet pøíspìvkù : 684
Join date : 09. 03. 10

Warrior  CL Werth   Empty
PříspěvekPředmět: Warrior CL Werth    Warrior  CL Werth   EmptySat Nov 13, 2010 3:06 pm

Dávám sem zatím Palandelovi buildy z jiného tématu který sám založil.

PvE/PvP-Fury
PvP-Arms
Tank


Naposledy upravil Werth dne Wed Jun 06, 2012 3:58 pm, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru Goto down
Werth

Werth


Poèet pøíspìvkù : 684
Join date : 09. 03. 10

Warrior  CL Werth   Empty
PříspěvekPředmět: Re: Warrior CL Werth    Warrior  CL Werth   EmptyThu Feb 03, 2011 3:09 pm

No tak já nejsem žádnej waří odborník ale tak nějak to na mne zbylo.

Takže armse neznám vůbec, talenty na furyho mám od zmatkoně a na prot od palandela.
S obouma se mi hraje skvěle.
Základ každého wara je rage. Takže se s ním naučte zacházet. Je např. naprd nemít rage když je spuštené hero Wink.


FURY:

* Hit cap – 786.96 s 3/3 precision. - bíla čísla, melle útoky
* Yellow cap – 163.95 s 3/3 precision. -abiility/spelly
* Expertise cap – 215 - proti dodge a parry

Moje zkušenosti
Gear:
Armor penetrace je pro vás číslo 1. , číslo 2 pak critical.

Rage je počítán z Dmg co uděláte takže se velice vyplatí investovat do Armor Penetrace (ArP). Navíc každý boss má 10600 Armoru takže se vyplatí investovat každému mellečku do ArP ale pro furyho to platí dvojnásob kvůli rage. Pokud narazíte napláťáka do kterýho nedáte obstojnou melle prdu kvůli amrmoru nebudete mít rage Sad .
Jako druhý valte streght a crit,AP jen když není zbytí.
Enchant do zbraně doporučuju accuracy 25hit + 25crit - obojí je pro rage, a do main Berserking

Tady je nějaká rotace co jsem našel na netu.
Warrior  CL Werth   2ujo66pjp